Friday, December 04, 2015

Blog baharu

Assalamualaikum dan Salam Jumaat semua.. Alhamdulillah untuk segala-galanya..

Hari ni nak cerita tentang blog baharu..
Sebelum tu baca ni dulu, hihihi :

 KEEP CALM AND ENJOY BLOGGING


Okay, sambung balik cerita..
Sebelum ni saya posted tajuk Cerita tentang postcard via Postcrossing.
So lanjutan dari itu saya ada mewujudkan blog baharu pada 18.10.2015.

Al-kisah, blog baharu ini dinamakan Love My Happymail diwujudkan khas untuk hobi saya yang suka bertukar-tukar postcard. Selain postcard, blog ini juga memuatkan apa sahaja berkaitan penpal. Tujuan utama untuk dikongsi bersama rakan-rakan blogger lain yang mempunyai minat sama. 


Sekiranya saya menerima postcard saya update di blog ini.. Ini pula senarai bloglist saya terdiri dari bloggers yang berkongsi hobi yang sama. So sapa nak exchange bloglist berkaitan hobi juga dialu-alukan..


Saya juga memasang widget visitors by country untuk track international visitors.


Jadi sudi-sudilah singgah atau follow jika berminat.. Hasil dari bertukar postcard dan berkenal-kenalan dengan penpal sedikit sebanyak membuka minda saya tentang budaya, bahasa, lokasi geografi selain mengetahui tempat-tempat menarik di luar negara. So called traveling through postcard gitu.. Good to enhance our knowledge.

Selain itu, ada satu masa semasa peristiwa pesawat MH17 ditembak jatuh, saya dapat contact dan saling bertukar cerita dengan pen pal di Belanda via Fb Messenger. Manakala ada rakan di Russia sering berkongsi cerita tentang kehidupan dan perkembangan anak masing-masing through Skype. Itulah benefit mempunyai pen pal.. 

Okay, itu sahaja cerita untuk dikongsi bersama.. Have a great day everyone & salam Jumaat.

Tata..


13 comments:

  1. Oh! ingatkan apalah tadi. Ngeh! ngeh! ngeh!
    Blog lebih dari satu adalah untuk orang-orang yang rajin tidak termasuk Mrs. A kalau cenggitu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe blog baharu utk hobi suka-suka Mrs. A.. Main blog tetap Whatever Apa-Apa Sahaja.. wink wink wink ;-)

      Delete
  2. thanks for the info., ingatkan blog baru lagi., hihi2

    timekaseh juga bagi inspirasi wak psl postcrossing tuu., ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi inspirasi blog ni pun dari Wak..
      No worries.. :-)

      Delete
    2. sharing is caring., ;p kipidap dongibap

      Delete
  3. Bagusnya akak. I do support! Hehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Ana Fatihah..
      Really appreciate it.. ;-)

      Delete
  4. wahhh.. nice la.. suka idea macam ni.. mengeratkan silaturrahim gitooh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh dikatakan begitu laa Zizie Zack.. hihihi ;-)

      Delete

Leave your friendly messages here ^_~
Feel free to visit my blog again..

Loading...