Tuesday, December 08, 2015

Pencarian Blog Terkemas 2015!

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera pembaca yang saya kasihi sekalian.. Kali ni saya buat entry santai. Takde cerita menarik untuk dikongsi bersama so saya join segmen anjuran saudari Ombakbergigi.

Terdetik dalam hati : "Rajin sungguh Ombakbergigi anjurkan segmen. Tajuk : Pencarian Blog Terkemas 2015.. Kemaskah blog aku? Hurrrmmm tak kisahlah, janji cuba. Tak menang pun takpe janji participate.." 

Kepada saudari Ombakbergigi -> terima kasih kerana sudi anjurkan segmen untuk memberi peluang kepada kami mencuba nasib dan dalam masa yang sama merealisasikan matlamat kami berblogging.

Okay, ada 6 syarat-syarat perlu dipenuhi (sebenarnya 5 jer, tapi tuan tanah mungkin silap takde no. 5 terus no. 6). Syarat pertama menjadi follower Ombakbergigi sudah dipenuhi sejak segmen pertama lagi.

 Syarat ke-2, inilah dia entry segmen ini manakala syarat ke-3 pula saya tag rakan blogger ini :
v
v
v
Pn. Yuslina Ghazali
Mrs. A
Cik Naddy

Berikut syarat ke-4 :-

"Hi Guys! Om buat lagi segmen. Nak tahu Apa yang lain? Mari kita check apa yang lain.

Click Gambar untuk Join Tau!!

Pencarian Blog Terkemas 2015 aku adakan untuk mencari blog yang paling paling sangat kemas. Kemas dan cantik, sedap mata memandang bila jengah belog korang. Sambil sambil tu boleh promote belog korang dan juga blogwalking sesama blogger.

Haaa apa tunggu lagi, jom join. Hadiah adalah rahsia, Goodluck!"

Begitulah petikan segmen Ombakbergigi kali ini.

Sambung balik untuk syarat ke-5 di mana saya akan share link entry ini di blog Ombakgigi.

Itu sahaja.. Senang bukan syarat-syarat segmen ini. Sesiapa sudi join jangan terlepas tarikh tutup segmen iaitu pada  18.12.2015



8 comments:

  1. Singgah melawat dari segmen yang sama :D
    Baru ada masa blogwalking..hehe
    http://fardiyah.blogspot.my/2015/12/pencarian-blog-terkemas-2015.html

    ReplyDelete
  2. Ala dah tarikh tutop baru baca :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's okay Siti Nadzirah, boleh cuba segment lain.. :-)

      Delete

Leave your friendly messages here ^_~
Feel free to visit my blog again..

Loading...